5/26/2013

+Sharon Photoshoot Day+


Today was a photoshoot with,
Tänään studiossani malleili,
SHARON !




Snoot-Baby got his first shots!
Snootti-pupu pääsi tänään käyttöön ekaa kertaa hiusvalona!



EI, en itke tässä vaikka olin toki todella onnellinen upeasta kuvasaldosta :'D
 No, I am not crying in this photo, tough I was real happy for such amazing pictures as we got :'D





Noora tuulikoneena, tuulta kutreille!
Nori was the winding machine, wind for the curls!


Iiihana päivä ja iihana nainen! On koko illan huipannut oudosti. En tiedä onko migreeni taas tulossa. Aina mekkojen aikana tai jälkeen iskee ihan hirvee viikon migreeni pommi tai jotain muuta pääjylläystä, RH! Mutta huomenna julkistan Peruukki arvonnan! Yay!

So great day! I am tought a bit dizzy now. I don't know why. Maybe it's migraine acting. Always after periods they hit me with this huge week of migraine and other f*** headecks.. RRH! But tomorrow I am gonna publish the HUGE-WIG-GIVEAWAY! Hurray!

No comments:

Post a Comment

Please leave a comment ! ♥
Blogin ylläpitäjä poistaa asiattomaksi katsomansa kommentit välittömästi.