11/27/2014

+Lady's Wild Garden - NEW BLOG!+

Nyt tuntuu tämän vuoden vitkuttelun ja saamattomuuden jälkeen että on aika vaihtaa maisemaa. En ole kehittänyt blogiani tai saattanut tänne mitään uutta sisältöä. Olen kuvannut yli kymmenen tapahtumaa joiden kuvat lojuvat järjestetyissä kansioissa, mutta en vain jaksa  tai viitsi saada niistä aikaan postausta. Aloitin opiskeluni Helsinki Design Schoolissa tänä syksynä ja  Winkie Winkien verkkokauppa vie aikaa. Kaikki intoni ja onneni on valokuvauksessa. Vaikka tässä onkin kyse lifestyle-blogista, tuntuisi oudolta alkaa postaamaan niitä kaikkia kuvia tänne.

Yber-laittautuminen ei kiinnosta enään yhtä paljon kuin ennen ja tyylini on nykyään klassisempi kuten instagramin seuraajani ovat varmasti huomanneet. Blogi nykyisessä muodossaan ei kiinnosta minua enään. En koe omakseni sitä, että kuvaan asukokonaisuuden ja kerjään siitä palautetta. Mitä siitä loppujen lopuksi itselleen edes saa? En tuomitse niitä bloggaajia jotka pääasiassa asukokonaisuuksia postailevat. Se mikä heidän kohdallaan eroaa minusta on se, että heidän tekemänään se on kaunista koska he ovat yhä inspiroituneita ja nauttivat tekemästään. Minä en nauti siitä. Haluan ihmisten kehuvan kuvia jotka ovat minun ottamiani.

Tästä syystä onkin aika vaihtaa vehjettä ja aloittaa alusta. 
Halusin varmistaa todellisen onnistumiseni ja motivaationi uuteen blogiini ennen kuin jakaisin sen teille. Ja pari postausta myöhemmin, en voisi olla onnellisempi kuin nyt! Miki Hannah Blogin aikana olin lähes täysin kadottanut itseni. Vaadin kuvia itsestäni ja kadotin intoni etsiä uusia malleja ja haastaa itseäni valokuvaajana, koska tiesin ettei minulla ole kanavaa josta saisin kommenttia niistä töistä. En siis viitsinyt nähdä vaivaa. 

Nyt Lady's Wild Garden blogin myötä olen onnellisempi. Olen blogia suunnitellessani aina ällöttävän pirteä ja innostunut. Etsin aktiivisesti paljon uusia malleja, keksin kokoajan uusia kuvauksia ja teemoja. Voin myös yhdistää rakkaan työni, verkkokaupan kuvaajana toimimisen toiseen rakkaaseen harrastukseeni, bloggaamiseen. Olen myös huono kirjoittamaan lukihäiriöni sekä tekstiin helposti ärtymisen kanssa, joten kuvapainotteinen blogi sopii minulle buenosti!

Tein kuukausia sitten "What You Always Wanted To Know About Photography" kysymys postauksen tänne ja jätin vastaamatta kysymyksiin koska en kokenut aiheen edes kuuluvan tänne. Mitä monikaan tiesi töistäni?

Ajattelin, että tekisin uuden blogin puolelle myös silloin tällöin tutoriaaleja. Voitte kertoa kommenteillanne millaisia ohjeita tahtoisitte tai ilmiantaa itsenne tai ystävänne malleikseni.

Vaikka tulenkin tähän blogiin kirjoittamaan tulevaisuudessa mahdollisesti vain sponsoreiden sattuessa kohdalle, voi elämääni ja menoani asuineen seurata yhä instagramistani [ @MikiRiiRii ]

Haluan kiittää kaikkia teitä, jotka olette lukeneet Miki Hannah Blogia ja toivottavasti siirrytte seuraamaan myös Lady's Wild Garden blogiani! Suosittelen mikäli valokuvaus tai opiskelu Helsinki Design Schoolissa kiinnostaa!

Love you guys, thank you for everything!
PARTY CONTINUES IN HERE:


Lot's of Love!
Miki Hannah Blog

No comments:

Post a Comment

Please leave a comment ! ♥
Blogin ylläpitäjä poistaa asiattomaksi katsomansa kommentit välittömästi.